COD SMIS: 159093
Publicarea Rezultatelor realizate după implementarea proiectului, conform articolului 20 – Publicarea datelor, punctul 3 din Contractul de finanțare nr. 377 din 12.12.2022 (*rezultatele așteptate se regăsesc în Contractul de finanțare nr. 377 din 12.12.2022) |
Rezultatul 1 |
Modernizarea capacității existente de prestare a serviciilor societății MADO SRL prin achiziția a: 10 echipamente HoReCa, respectiv: Malaxor cu braț spiral, Malaxor cu braț spiral și cuvă nedetașabilă, Mașină de divizat și modelat, Mașină de format cornuri, Dospitor panificație, Podea dospitor, Cuptor tuburi anulare, Cuptor patiserie, Dospitor electric și Dozator amestecător apă; unei lucrări de renovare spațiu; unei lucrări la instalațiile electrice; unei lucrări la instalațiile sanitare; unei lucrări la tâmplărie; unui website. |
Rezultatul 2 |
Creșterea cifrei de afaceri și a productivității muncii din cadrul companiei în anul 3 de sustenabilitate cu cel puțin 15% . |
Rezultatul 3 |
Contribuția semnificativă la atenuarea schimbărilor climatice și tranziția către o activitate economică care nu cauzează nici un prejudiciu semnificativ obiectivelor de mediu prin achiziția a 10 echipamente HoReCa care au condus la reducerea consumului de energie cu minim 30%. |
Publicarea datelor despre contractorii implicați în implementarea proiectului, conform articolului 20- Publicarea datelor, punctul 2 din Contractul de finanțare nr. 377 din 12.12.2022 |
Contractor 1 NOVA PAN SRL, cu care s-a semnat contractul de furnizare nr. 91 din 31.07.2023, având ca obiect furnizare a 10 echipamente HoReCa ( Malaxor cu braț spiral, Malaxor cu braț spiral și cuvă nedetașabilă, Mașină de divizat și modelat, Mașină de format cornuri, Dospitor panificație, Podea dospitor, Cuptor tuburi anulare, Cuptor patiserie, Dospitor electric și Dozator amestecător apă) și a cărui valoare a fost de 487.815, 63 lei fără TVA la care s-a adăugat 92.684,97 lei TVA, în total 580.500,60 lei. |
Contractor 2 SC ELIPLAST PRODUCT SRL, cu care s-a semnat contractul de lucrări numărul 106 din 01.09.2023, având ca obiect execuția de lucrări la tâmplărie și a cărui valoare a fost de 20.000,24 lei fără TVA, la care se adaugă 3.800,05 lei TVA, în total 23.800,29 lei. |
Contractor 3 GEN&IUL TRADING SRL, cu care s-a semnat contractul de lucrări numărul 110 din 04.09.2023, având ca obiect proiectarea și execuția lucrărilor la instalațiile electrice și a cărui valoare a fost de 146.255,18 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 27.788,49 lei în total 174.043,67 lei. |
Contractor 4 TRISAL SRL, cu care s-a semnat contractul de lucrări, având ca obiect lucrări de renovare spațiu nr. 111 din 04.09.2023 și a cărui valoare a fost de 184.916,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA de 35.134,04 lei, în total 220.050,04 lei. |
Contractor 5 SERVOTERM SRL, cu care s-a semnat contractul de lucrări nr. 114 din 05.09.2023, având ca obiect proiectarea și execuția lucrărilor la instalațiile sanitare și a cărui valoare a fost de 53.777,63 lei fără TVA la care se adaugă TVA de 10.217,75 lei în total 63.995,38 lei. |
Contractor 6 SVO WEB SERVICES SRL, cu care s-a semnat contractul de prestări servicii nr. 138 din 28.11.2023, având ca obiect prestare servicii de realizare website și a cărui valoare a fost de 99.897,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 18.980,43 lei, în total 118.877,43 lei. |
Contracte neeligibile |
Contractor 1 SUN CERT SRL, cu care s-a semnat contractul de prestări servicii nr. 129 din 20.10.2023, având ca obiect prestare servicii de audit de sistem de mediu și a cărui valoare a fost de 5.500,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 1.045,00 lei, în total 6.545,00 lei. |
Contractor 2 EXPERT-MIND SRL, cu care s-a semnat contractul de prestări servicii nr. 133 din 09.11.2023, având ca obiect prestare servicii de audit financiar și a cărui valoare a fost de 5.800,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 1.102,00 lei, în total 6.902,00 lei. |
Contractor 3 ACUM TV SRL, cu care s-a semnat contractul de prestări servicii nr. 151 din 27.12.2023, având ca obiect prestare servicii de informare și publicitate și a cărui valoare a fost de 1.200,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 228,00 lei, în total 1.428,00 lei. |
Contractor 4 AMPLUSNET SRL, cu care s-a semnat contractul de prestări servicii nr. 74 din 15.06.2023, având ca obiect prestare servicii aferente funcției Responsabilul cu Protecția Datelor (Cod COR 242231) și a cărui valoare a fost de 1.500,00 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 285,00 lei, în total 1.785,00 lei. |
MADO SRL
Adresa: Municipiul Onești, strada Cașinului, nr. 2, Piața agroalimentară, județul Bacău
Cod unic de înregistrare: RO 960241
Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J04/1502/1991
Persoana de contact: PADURARU Cristina-Daniela
Telefon: 0724 290 671
E-mail: madoonesti@gmail.com
Titlu proiect ,,Îmbunătățirea produselor oferite de compania MADO SRL din județul Bacău, localitatea Onești”
DATA: 27.01.2024